1 Nisan 2006 Cumartesi

Emprovize Yazılar -içkiler ve gülmeler-

çok değil bundan iki yıl önce;hani anasından doğduğuna pişman olmak derler ya öyle bir haldeyim. terkedilmişim, unutamamışım, senelerdir sürünüyor bir haldeyim. gerçekler acıdır derler ya gerçeği bulmuşum acısından kaçıyorum, alkolikliği bir hayatta kalma yöntemi olarak uyguluyorum. fakat siz kendinize ne kadar acırsanız acıyın kimse size acımaz. tutup acı biberi ağzıma sürüyorlar. yahu benim ne güzel yalanlarım vardı, ne güzel yaşayıp gidiyorduk! demeye kalmadı sigortalar yandı...ama nasıl yanış. yani general electric sponsor olsa tamir edilemez hasar...neyse; sağolsunlar özgürle adnan kolumdan tutup beni ilacıma götürüyorlar, yani alkole.biraz içiyorum, nispeten sakinleşiyorum falan özgür bir laf ediyor: "bak güray, göreceksin, bir sene sonra bunları anlatıp güleceksin..."
özgürcüm bu da benden sana, biraz geç oldu ama...bir neşet ertaş türküsü.

"kar yağar kar üstüne
yar sevmiş yar üstüme
varsın sevsin neyleyim
turp yemiş nar üstüne"

içelim, güzelleşelim!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder