25 Mayıs 2008 Pazar

KELLE PAÇA

"Benimle neden arkadaşlık ediyorsun?" diye sordum.

"Aslında benim sormam lazım sana bu soruyu." dedi.

"Çünkü karnımı doyuruyorsun..." dedim.

Belli belirsiz gamzeleri açtı. Tatlı tatlı baktı bana... Gözleri, şehrin bulutları ardında zar zor seçilebilen yıldızlar...

Önündeki çorbaya dokunmamıştı bile. Bense, benimkini silip süpürmüştüm. Önündeki tabağa iştahla baktığımı görünce, sigarasını sol eline alıp tabağını sağ eliyle bana doğru itti.

"Afiyet olsun!" dedi,
"Doymadıysan bunu da alabilirsin. Ben aç değilim..."

Tabağını önüme çekip benimkini kenara ittim. Şapırdata şapırdata onun çorbasını da götürürken, tutamadım kendimi:

"Sahi, benimle neden arkadaşlık ediyorsun?.."

"Siktikten sonra yastığın üzerine para bırakmıyorsun çünkü..." dedi.

"Ne kadara çalışıyordun sen?"

"50 ama adamı beğenirsem 30'a da veriyorum."

"Benim o kadar param yok!" dedim.

"Sevimli şeyy..." derken, uzanıp yanağımdan makas aldı...

"Sakın aşık olma bana, tamam mı?"

"Sen de bana." dedim.

"Artık çok geç!.."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder