29 Ekim 2006 Pazar

Tarihten Yapraklar:1997

12 Ocak

Gözyaşıma tutunup sana daha ne kadar adayabilirim ki ömrümü. Meleklerle saç baş yolmaca oynamaya geri dönmeliyim. Beni yalnızlığımın batıl inançlarına bırak. Bırak seni binlerce kez öldüreyim. Masum ve açık renkli öykülerimin vampiri, kadınsı tutsak ediciliğinden aforoz et beni. Beni uzak iklimlere haykır! Sana daha ne kadar adayabilirim ki ömrümü? Baharları görmek benim de hakkım...
4 Mart

Şiir de yatarken çoraplarını çıkarır.

2 Nisan

Bazı kadınlar şiir gibidir,
Şiir kadar güzeldir.
Bazı kadınlar şiirdir,
Şiirden de güzeldir.

7 Nisan

Ben bir kızı seviyorum
Sen nedenini soruyorsun
Çocuklar gibi korkuyorum
Fena bir şey yapmışlığımdan.

26 Mayıs

artık ne desem
sesim yoksun o hevesten...

20 Haziran

"çok büyük bir başarıdır eski, uyduruk sevdalara gülebilmem"
Rimbaud

(Eski günlüklerimi arada sallamaya devam edeceğim. Dökülenler de buraya düşecek...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder