21 Aralık 2010 Salı

Aradığın Yer...


Ararsan eğer,


ben hep aradığın yerdeyim..

bir sahil kenarında balıktayım

yolda bir kaldırım kenarındayım

telefonun ucundayım aradığında

ben hep aradığın yerdeyim..



uzaklardayım belki çok uzaklarda

sen uyurken gece ben rüyandayım

hastaysan eğer baş ucundayım

dağda taşta yeryüzünde seninleyim

ararsan eğer,

ben hep aradığın yerdeyim..



kalbinin bir köşesindeyim belki

damarlarında akan kandayım

her damla gözyaşındayım ağladığında

ben aklının erebildiği her yerdeyim

ararsan eğer,

ben hep aradığın yerdeyim..



bilmediğin bir mezar başında

aç ellerini bildiğin duayı oku

yıllarca arayıp sormadıysan eğer

bil ki ben yatağımdayım oradayım

başında durduğun mezardayımdır

ararsan eğer,

ben hep aradığın yerdeyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder