9 Nisan 2008 Çarşamba

SOME GIRL'S MOTHERS ARE BIGGER THAN OTHER GIRL'S MOTHERS

Telefon çaldı. Açtım.

"Nasılsın?" diye sordun.

"Sabaha karşı Lodos'a çevireceğim" dedim.

"Sana bir şey söylemem lazım..."
Söyleme diye uzun uzun sustum. Sonunda beklemekten sıkıldın

"Artık seni sevmiyorum"

"Bu iyi bir şey. Umarım seni sevmemi engelleyen bir mahkeme emri çıkartmamışsındır."

"Şimdilik düşünmüyorum ama numaramı değiştirdim. Lütfen yenisini öğrenmeye çalışma!"

"Denerim... Ondan mı evden arıyorsun?"

"Evet."

"Başkasını seviyor musun peki?"

"Şu an gündemimde yok."

"Sev... Bu bir emirdir!"

"İyi misin sen? Sesin iyi gelmiyor."

"Açım. Ondandır."

"Tamam. Beni mahkemelere düşürme, olur mu?"

"Sen beni düşünme!"

"Sevmiyorum diye düşünmemem de gerekmiyor..."

"Sen beni düşünme!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder