1 Ocak 2011 Cumartesi

Parçalandım.. Candan Erçetin



Ve her bir parçamı ayrı yere bıraktım
Birini açık denizlerin en derin yerine attım

Kürek çektim uzaklaştım dönüp

Arkama bakmadım bile



Birini yüksek dağların zirvesine

Çıkardım

Hiç kimse kurtarmasın kurda kuşa yem olsun diye



Birini hiç unutmadığım o

Küçük şehirde bıraktım

Dönemedim kim bilir

Belki dönsem de bulamazdım



Önce savruldum yok oldum

Sonra dinlendim duruldum

Ve her giden parçam

Yerine yenisini doğurdum



Daha güçlü daha sakin

Daha mutlu daha suskun

Daha olgun daha kırgın

Daha yalnız daha yorgun



Parçalandım

Ve her bir parçamı ayrı yere bıraktım



Birini tanıdık bir vişne

Ağacının dibine ektim

Soramadım filizlendi mi

Sürgün verdi mi



Birini çok sevdiğim bir

Dostta unuttum

İstedim geri vermedi

Meğer benden

Pek hazetmezmiş



Birini büyük bir aşk

Uğruna ateşlere attım

Bilerek isteyereK ama asla

Pişman olmadım



Önce savruldum yok oldum

Sonra dinlendim duruldum

Ve her giden parçam

Yerine yenisini doğurdum



Daha güçlü daha sakin

Daha mutlu daha suskun

Daha olgun daha kırgın

Daha yalnız daha yorgun



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder