30 Ocak 2011 Pazar

İyi Geceler Denmez...


İyi geceler denmez


Her gece ıstırap çeken bir adama

Aşkın mezesi tatlı gelir

Oysa kendisi hep acıdır bir sonraki yudumda...



Çok şiir okudum

Hiç biri sana yazdıklarım kadar yara açmadı yüreğimde...

Çok kadın sevdim hiç birine sana aşık olduğum kadar aşık olmadım mesela..



Çok sabahladım.

En çok bana günaydın diyenlere gülümsedim

Çünkü senin olmadığın her zaman diliminde günüm hiç aydın olmadı benim



Sen gideli ben yitirdim bütün aydınlıklarımı

Artık öğrendim yüreğinde acıklı bir sevdaya yenik düşmüş insanlara

Günaydın ya da iyi geceler dememeyi



Üstelik kendimden öğrendim her şeyi

İlk çağlarda yaşayan insanlar gibi

Denedim ve yanıldım seninle



Ama bilsem ki bu ömür hep seninle başlayan bir aşka aşık olacak

Ve sonrasında yanılacak

O zaman yanılan yanıma da âşık olurdum



Senden vazgeçsem de bırakamam hayalini

Denedim yanıldım

Artık yanılan yanıma da aşığım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder