29 Eylül 2009 Salı

ÇİTİLENMİŞ SÖZCÜKLER

"You are the universe and god knows I'm the fool
I've journeyed round the outer worlds to return home to you
I've found a lover knows me better than myself
Sees through all my subtle lies and touches me to health"

"Here come the choices
It's consume or be consumed
Jump if you feel crazy
And jump if you're a fool"

The Shining, James

İçimden geçip geldim sana. İçimden geçirdim seni. İçinden geçtiysem eğer, ne mutlu bana! Aşk diye yazdığım, bildiğim ne varsa yırtıp attım ve aşka dair söylenebilecek hiçbir şey olmadığını, ancak sen bana öğretince anladım.

Yıllar önce "yazılınca kirlenir sözcükler" demiştim ve yıllar boyunca kirlettiğim ne varsa sabahlara dek çitiledim, yıkadım.

Geçip gidersin sanmıştım da korkudan dilimi yutmuştum. Olacağı varmış, iyi ki de olmuş! Sana hiçbir lekeli sözcükle dokunmadım.

"Aklın varsa git!" demiştim ya sana, "Deliysen, gel otur yanıma. Delirt beni de ve hiç yanından kaldırma..."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder