15 Ağustos 2006 Salı

Fanzin Çocuğu

Eski klasörleri, kolileri karıştırırken birer birer parçası olduğum ya da tamamen benim üretimim olan fanzinler ortaya çıktı. Öz geçmişimi yazmaya kalksam, fanzinler kısmında: Ölü Kelebekler Vadisi, Alabalığın Tuğlası, Zigot, Ayaz, Kayra, CTRL+ALT+DELETE, Comic Sans gibi fanzinler yer alacak.

Alttaki yazı Comic Sans'tan.

"Şimdi bana diyeceksin ki ‘Değişmedin mi hiç?’ Yalan söylemeyi beceremem bilirsin. Öyle değiştim ki dostlarım telaşa kapıldılar: ortada bir hata olmalı!..

Neyse…Aşksız, akılsız, anısız kal da ömrüm, yazgısız kalma. Yazgımı arıyorum şimdi. Benimki farklı olmalı ama. Camus özentisi, Villareal’deki Martin Palermo misali olmamalı! Değiştim, evet. Pişman mısın? Dersen bunu şimdilik cevaplayamam. Ancak, ‘şimdi git, on sene sonra gel’ diyebilirim sana.

Evet, haklısın. Fazlasıyla bencil, aşırı oto biyografik ve anti geometrik ilerliyor her şey. Üstelik gündemde selülitli imaj silüetleri dolaşırken; aşırı dozda mutsuz ve vahim derecede isteksizim. Kaldığı yerden devam etmek istiyorum ergenlik buhranlarıma, ama dönemiyorum o serseri zamanlara artık büyüdüm ve ne kadar itiraf etmek istemesem de devlete ve millete hayırlı işlere elim yatkın ve bir o kadar da tehlikeliyim her şey için.

Değiştim ve bundan böyle bilinsin ki hayatın karşısında hakkaten hizaya geldim…"(Blogger'da comic sans fontu olmadığı için courier yaptım, siz copy paste yapıp comic sans'a çevirip hatrım için öyle okuyun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder