23 Nisan 2011 Cumartesi

Sanatçı bunalımından kurtulamamak...

'Fosur fosur şiir yazıyorum' dedin, 
bırak artık bu mereti...

yukarıdaki lafımı aylar önce Onur'a söylemiştim. şimdi tekrarlıyorum... ve sanıyorum ki daha çok kereler tekrarlamak zorunda kalacağım...

uzun süredir emrahla görüşemiyorduk. onur vesile oldu da birbirimizin sesini duyduk...

sanatçı bunalımından kurtulamayışımıza dair çok güzel bir laf etti de emrah, saat geç oldu, hala işteyim ve söylediğini tam olarak hatırlamıyorum ama güzel laftı...

gelgelelim ne doğrulduk ne yalancı çıktık... "Boğdurulması gereken bir şehzadeydim,bunu es geçti zaman.Sıkıldım bu nedensiz unutuşu kurcalamaktan" kendimi tekrarlamaktan,tekrarlamaktan,tekrarlamaktan...

ben artık evlilik ve evli olmak üstüne yazmaya başlayayım en iyisi... insanın karısına aşık olması güzel şey be!..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder