8 Kasım 2009 Pazar

İÇİMDEKİ KABA SABA ADAM: LOU REED!

- Açın gözlerinizi amcalar, teyzeler
size pipimi göstericem!



...hayata ve her şeye karşı, hep beraber büyüdük. çocukluğun sakinliğinden bunca zamandır çıkamamamızın sebebi buydu. hiç giyinemedik ki, soyunalım, soyduralım yanlarımızı... dik miydi, dik mi denk geldi başlarımız seyrine vakitsizliğin..? bilme ey kendine bilge diyen şarlatan! varız ama sayma bizi, pergellerin kuşatamaz istese bile çaresizliğimizi!

kendimi gülünç bulmazdım hiç ama öyle çok güldüler ki bana, alıştım ve gülünç bulunmakta küçük düşürücü hiçbir yan bulamadım. o halde, hep beraber gülelim!.. daha yüksek! daha yüksek! ve sekerek sekerek geçelim, bulanmayalım çamuruna zaten bu kadar kirliyken...


o orospuların hepsini sevdik, çünkü arkadaşlarımızdı çocukları ve bu yüzden parayla almadık ve ne de ödünç, gecelerden, o tertemiz ahhh!ları ohhh!ları... buyurun, buyurun sizde...

ne diyordu o emekli şair: "basit bir açıklaması var intiharımın: artık sizi sevmiyorum!" sevmedim sizi hiç.

önce eğlenceli, sonra tuhaf, en nihayetinde kaba adamlara dönüştük hiç değişmeden. kuyruk rüzgarımız güçlüydü, erken vardık bu yüzden her limana ve bu yüzden, hep boşa çıkartıldı ümitlerimiz... aldırmadık!

işte yeniden havalanıyoruz ve nereye gittiğimizi size söylemeyeceğiz...

nasılsa göreceksiniz bir gün...




"you keep hangin' round me
and I'm not so glad you found me
You're still doing things that I gave up years ago"



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder