26 Şubat 2008 Salı

EĞER BİR GÜN ESKİ SEVGİLİ OLMAYI ÖĞRENİR VE BECEREBİLİRSEM KURBAN KESECEĞİM MEVLİT OKUTACAĞIM HAYRAT YAPTIRACAĞIM!!!

[ Bir zamanlar yüreğinde yer ettiklerim...
Yani benim, o hiç bana benzemeyen resimlerim!
Bir yere dalıp gitmişken çekilirler en çok...
Güray'ın bedenini, tanıdıklarını ve bildiklerini
terk ettiği o anlardan birinde. İlla birilerinin
ilk ya da sıradan kaçıncıysa işte, aşkı olur
çıkarsın bir şekilde.
Kazara sevdiğin kadınlara mı benzersin onlarda?.. ]

Diye başladım cümleleri ard arda dizmeye. Sonra, "Yahu niye sinirleniyorsun ki durduk yere?" dedim kendi kendime..."Hem kabahatin büyüğü de sende!.." Diyelim sinemaya gittin; film bitti, jenerik aktı, herkes kalktı gitti. Bir senin haberin yok filmin bittiğinden...Yer gösterici uyanmasa, temizlikçiler atar di mi seni dışarı?! Eee...Bu sevdalardan kim atacak peki seni?

"Evet. Evet. Bunun için birini tut! Tam sana göre bir çözüm..."

-Evet. Neler yaptınız daha önce? İş tecrübeleriniz...
-.....
-Biz daha çok emekli gardiyan, infaz memuru, terörle şube polisi, hortum süleyman'ın tedrisatından geçmiş birine bakıyoruz...
-.....
-Tabii. Kendinize güvenmeniz güzel. Beni eşek sudan gelinceye kadar döver misiniz?
-.....
-Evet. Evet. Şimdi. Bu da iş görüşmesinin bir parçası.



-Elinize sağlık. Valla iyi geldi. Maşallah! Eliniz de pek ağırmış...Size ilk sıralarda olduğunuzu şimdiden söyleyebilirim...Biz sizi ararız. Geldiğiniz ve dövdüğünüz için çok teşekkür ederiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder