24 Mart 2014 Pazartesi

Sıkı Tut... Bekir Erdoğan


Sen bu şiiri sıkı tut ben birazdan geliyorum
kaldırımlardan kütüphanelerden meyhanelerden geliyorum
adına şiir kurulmayan tüm kadınlara bakmaktan geliyorum
omurgası hüzzam boynunda Alakor bir isyan
gözleriyle bir atomu Tanrı parçağına dönüştüren kadınlara bakmaktan geliyorum

dişlerimi sıkmaktan geliyorum
sen bu şiiri sıkı tut
ben sessizliğe selam vermekten geliyorum
yorulduysan biraz da karnında
taşı
olur ya doğurur bir taşı hiç sevişmemiş bir bakire

kadınlar erkeklerini değil onlara bakan kadınları kıskanıyor
erkekler erkekleri
anlıyor musun FREUD
kimse özgüven pekiştirmiyor.

mesela vakitsiz ay tutulurken
aynı ezgiyi dinliyor olabiliriz mesela
sen beni dinle
şu şiiri sıkı tut
yalnızlığı yakıp geliyorum.

 Bekir Erdoğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder