6 Mayıs 2012 Pazar

Teslim

'Teslim olmuş bir adamın sözleri' dedi Nazım son dönem buraya yazdıklarım için. Karımsa yeterince teslim olmadığımı düşünüyor. Bense teslim olabilecek kadar aşık ama yeterince teslim olamayacak kadar da beceriksizim. Yani bir şeyleri zaman zaman doğru yapabilen bir adamim. Sabah 08 sularında başladığım günü şu saat olmuş hala karaya vardiramamisim. Mesela yarım bile birakamadigim bazı düşlerimi ceplerimde tasiyayim bari diyorum da çok güzel yenildiğim bu vakitlere kaptırıyorum aklımı. Belki hala bir yerlerde şair diyorlardir Güray Onok'a diyorum. Ne avuntu ne pişmanlik. Kendi halinde bir düşünce ve hatta daha da çok bir cümle. Bir şarkı mırıldanmaya başlayıp parantezleri kapatıyorum. Teslim diye bir köy vardı malkara'da pişman oldu sonra adı. Ben pişman değilim. Teslimiyete devam...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder