19 Temmuz 2011 Salı

Love For Dummy... Aptallar için Aşk


"Seni Seviyorum" : Hadi ya Çok ilginç. ee Sonra...

"Seni Seviyorum" : Yeni Parola Bu mu, Ben Ne Diycem Peki?


"Seni Seviyorum" : Güzel... Peki Başka Çeşidin Veya Şuben Var mı?


"Seni Seviyorum" : Allah Razı Olsun.



"Seni Seviyorum" : Olur, Sarayım mı Burda mı Seveceksin?



"Seni Seviyorum" : iyide Bunun Sosyal Güvencesi, Sigortası Falan Var mı?


"Seni Seviyorum" : Net mi? Brüt mü?



"Seni Seviyorum" : Ömrünü, Enerjini Daha Faydalı işler için Harcasana Canım.



"Seni Seviyorum" : Elinden Başka Bir Halt Gelmez ki Zaten



"Seni Seviyorum" : Teoride mi? Pratikte mi?


"Seni Seviyorum" : Havalardandır, Banada Oluyor Bazen.


"Seni Seviyorum" : Neden? Bende Benim Bilmediğim Birşeyler mi Gördün?


"Seni Seviyorum" : Çok Hoş... Peki Başka Ne Gibi Hünerlerin Var?


"Seni Seviyorum" : Üzülme, Zamanla Geçer.

"Seni Seviyorum" : Anlaşıldı. Tamam...


"Seni Seviyorum" : Ne güzel seninle beraber beni seven iki kişi olduk böylece


"Seni Seviyorum" : Beni bu işlere karıştırma ne olur


"Seni Seviyorum" : Sende senin beni sevişini seviyorum


"Seni Seviyorum" : Sende seni seviyorum. Ee şimdi ne olacak

"Seni Seviyorum" : Hayır izin vermiyorum! Bugün beni seven yarın kediyi köpeği de sever. Olmaz, ben ciddi biriyim

"Seni Seviyorum" : Teşekkür ederim... Bu benim için büyük bir şeref... Sevgine layık olmaya çalışacağım. Büyüklerimi sevip küçüklerimi koruyacağım.


"Seni Seviyorum" : Gücün bana mı yetiyor? Akranlarını sevsene!


"Seni Seviyorum" : Bu neye cevap olacak, neyi çözecek peki?


"Seni Seviyorum" : Sen aşmışsın, ben artık ne desem boş...


."Seni Seviyorum" : Seni sevmek demek, beni görmek demek değildir.
.Bu fani vücudum elbet bir gün toprak olacaktır fakat sevgin ilelebet payidar kalacaktır.


"Seni Seviyorum" : Her vakit ağaç dik Türkiye çöl olmasın, güler yüzün gül yanağın solmasın, ben öleyim sana bir şey olmasın.


"Seni Seviyorum" : Utanmadan bir de bunu yüzüme karşı söylüyorsun ha... Yıkıl karşımdan...



       ve Seni seviyorum; 1 cümle, 2 kelime, 13 harf, 2 insan ve 1 aptal

                                                                        Cemal Safi...

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder