22 Haziran 2011 Çarşamba

İYİ ADAM (sweet and tender hooligan,hooligan, never never do it again...)

O kadar çok oyunun içinden geçtim ki hasbelkader... Yenildiğimi iddia edemezler... Yoksam yokumdur! Umurum işte burada, aha da buraya koydum... Gelen gelir... Eyvallah...

Bir karıma öğrettim bu dili azıcık... Bir de kısmetse yeni Onok'lara öğreticem... Diğerlerinin canı cehenneme!

Bir de kalkıp bana Lou Reed'i neden sevdiğimi sormayın... 

Bugünü ellerimde tutmak için çabalıyorsam, bu, muhafazakarlaştığım anlamına mı gelir?.. Artık sigara içmiyorsam, geçen haftayı saymazsak yıllardır(evet,çoğul) alkol almıyorsam, dişlerimi fırçalıyorsam, ütülü gömlekler giyiyorsam mesela... harbiden sıkıcı bir adam olmuşum be!.. Ama böylesi çok güzel... İnanın daha güzel...

Yok,yok!.. Yoksam, bittim demek değil... Bitsem, yok olmazdım zaten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder