16 Şubat 2010 Salı

ALIŞMAK SEVMEKTEN DAHA ZOR GELİYOR

tanıdığım herkesten yavaşım. herkesten yavaş uzuyor saçlarım ve sakallarım. son yıllarda, üzerime yapışan ya da bana teğet geçen tüm sıfatları seviyorum. geçenlerde bununla ilgili bir şeyler yazdım ama sanki sıfat koleksiyonu yapıyormuşum gibi durunca sildim ve yayınlamadım. evet, artık kesinlikle eminim: ben sevilesi bir adamım... yeryüzünde seni sallayan biri olmasından daha güzel bir şey yok! hele ki o kişi bir de karınsa... evet, artık kesinlikle eminim: ben evli bir adamım...

kadınlar için nasıl oluyor bilmiyorum ama biz avcı toplayıcı topluluk için bir yere yerleşmek öyle kolayca alışılabilen bir şey değil... alışmak sevmekten hakkaten daha zor geliyormuş... bilgeliğe gözümüz hep böyle kapalı mı kalacak?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder