11 Ocak 2010 Pazartesi

İbibiklere sol anahtarı


Sürekli başlıklar atıp altlarını dolduramamaktan sıkıldım. Bugün servisle eve gelirken şarkı sözü yazmak istediğimden ve şarkı sözü yazmak istemediğimden bahsettim Orçun'a... Şarkıdan, sözden, istemekten ve istememekten bahsettik... Pes etmeyi mi unuttuk, yoksa çoktaaan oyundan çıkardılar mı acaba bizi? Dünyanın en tuhaf mesleklerinden birini yapıp da, dünyanın en keyifli işlerini yapmaktan nasıl da alıkoyuyoruz kendimizi!.. Kapitalizmin ne kadar soğuk bir yüzü olduğunu hep görmezden geldiğimi anladım... Telef olana kadar kendimi sana adıyorum ey boş ütopya!.. Ne kadar rezil olursak, o kadar iyi!.. Değil mi be Can Baba, değil mi?!.. Gidip doluşmadan önce bir yerlere, dolaşalım ve dalaşalım tüm terbiyesizliğimizle bizle aynı yola gitmeyenlere... Küfürle çözemediğiniz tüm sorunlarınız için, sizin için yani ibibikler, sizin için... Yas tutuyorum! Tutuşun kadim ateşlerde... Hadi, herkes işine...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder